SEO optimalizace – Brno a 4 podmínky existence v síti
Nejúčinnější způsob, jak přivést na náš web návštěvníky bez placení reklam, představuje SEO optimalizace. Brno, konkrétně zdejší podniky s omezeným marketingovým rozpočtem, tím mohou získat konkurenční výhodu. Vhodnou úpravou stránek pro vyhledávače v nich dosáhneme přednostního umístění. Google má zjištěno, že více než 30 % lidí klikne hned na první přirozený odkaz a 90 % si prohlíží weby jen na první stránce hledání. Jak tedy zabodovat pomocí SEO tam, kde vládne umělá inteligence? Držte se čtyř tipů v článku.
Jasná struktura webu – základ SEO optimalizace nejen v Brně
Stránky bez hierarchického členění se robotům špatně prochází a zařadí je na horší pozici ve výsledku vyhledávání, kam chodí méně návštěvníků. Ani lidem nebude zmatečná struktura vyhovovat a zpravidla je donutí k odchodu. Rychlé opuštění stránky vyhodnotí bdělý stroj jako další důvod, proč nás v síti nenabízet. Má-li náš projekt díky SEO optimalizaci získat náskok před konkurenty z Brna, udělejme menu co nejjednodušší. Obsah logicky rozdělíme na jednotlivé stránky a pro naše služby vytvoříme kategorie a podkategorie. Každou stránku opatříme nadpisem, který vystihuje její účel. Až budeme s konstrukcí spokojeni, propojíme stránky navzájem mezi sebou adekvátními prokliky, které rovněž suplují navigaci. Pohodlnou orientací zvýšíme pravděpodobnost, že uživatelé na webu zůstanou, něco si koupí a zase se vrátí. Tím se nekonečná spirála akcí a reakcí mezi robotem a návštěvníkem točí v náš prospěch.
Dáme si záležet na obsahu
Kvalitní texty považujeme za jednu z nejsilnějších zbraní SEO optimalizace. Pro Brno, respektive místní organizace, je práce s klíčovými slovy, nadpisy a metadaty doslova otázkou virtuálního přežití. Umělá inteligence se totiž učí 24 hodin denně 365 dní v roce a rozumí tomu, co na netu píšeme. Aby její emisar zvaný vyhledávač zůstal mezi lidmi oblíbený, musí jim přinášet správné odpovědi na jejich otázky. Když cílová skupina nazývá naše zboží jinak než my, tak robot vyhodnotí náš web jako obsahově nerelevantní.
Právě proto vkládáme do obsahu klíčová slova a čtivé texty koncipujeme jako zdroj užitečných informací. Kromě toho uplatníme keywords také v nadpisech a meta popiscích, abychom si přízeň algoritmů i lidí zajistili trvale.
V rámci SEO optimalizujeme web pro brněnské smartphony
Pokud nám mobil zatím nepřirostl k ruce, patříme k výjimečným jedincům. Většina lidi ho integrovala do svého běžného života a minimálně polovina uživatelů si prohlíží weby na displeji chytrého telefonu. Proto si při SEO optimalizaci v první řadě ověřujeme, jestli má naše brněnská platforma bezchybný responzivní design. V opačném případě míjíme 50 % možných zákazníků, kteří navíc ruinují naše skóre ve vyhledávači, když stránky jako mobil unfriendly opouští.
Vše, co brzdí naše www, musí pryč
Klíčovým bodem SEO optimalizace je rychlé zobrazení webu. Nejen Brno má Google v hledáčku. Kontroluje, jestli provoz v síti náhodou nezdržujeme. Zpozdí-li se načítání stránky byť jen o půl sekundy, můžeme očekávat zhruba 20% pokles návštěvnosti. Pro podnikatele i zájmové portály z toho vyplývá, že musí nekompromisně odstranit veškeré brzy. Experti za tímto účelem komprimují obrázky, přesouvají videa na externí úložiště nebo se zbavují nepotřebných prvků v CSS.
To jsou ve zkratce čtyři základní podmínky úspěšné existence naší virtuální platformy. Mluvíme řečí zákazníků, dbáme na uživatelskou přívětivost, jsme dobře vidět na mobilech a nezdržujeme provoz. Experti na SEO optimalizaci nejen v Brně, ale v rámci celé republiky a potažmo celosvětově, eliminují primárně tyto čtyři závady. Pokud jste některou z nich objevili na vašich www, dejte nám vědět v komentářích.